Absolwenci

Rok dla Niepodległej

Logo biblioteki

Wycieczka do Zakopaanego

JedynkaJak co roku w maju odbyła się szkolna wycieczka w góry, na którą wyjechało 24 uczniów wraz z opiekunami: Małgorzatą Mroczek i Marzeną Stryjek. W nocy z niedzieli na poniedziałek grupa naszych gimnazjalistów wyruszyła z Działdowa. O godz. 9 szczęśliwie dotarliśmy do Krakowa. Nie bacząc na zmęczenie rozpoczeliśmy wędrówkę po historycznej stolicy Polski.

Zwiedziliśmy Wawel, a potem udaliśmy się na rynek, żeby zobaczyć Kościół Mariacki i Sukiennice. Po krótkim spacerze wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w stronę Zakopanego. Na miejsce dotarliśmy około godz. 15. Zakwaterowaliśmy się, zjedliśmy gorący posiłek i ruszyliśmy na Gubałówkę.

Drugiego dnia naszej wycieczki wyruszyliśmy wczesnym rankiem na Słowację. Tam zwiedziliśmy Lodową Jaskinię, skorzystaliśmy z Aquaparku Tatralandia w Mikulasz i na koniec podziwialiśmy panoramę Tatr po stronie Słowacji.
Trzeci dzień to również górskie wędrowanie. Wyruszyliśmy nad Morskie Oko. Pogoda była wspaniała - widoki piękne. Po obiadokolacji udaliśmy się na Krupówki. Spacerowaliśmy i kupowaliśmy pamiątki.
Ostatni dzień naszej wycieczki rozpoczął się wcześnie rano. Po śniadaniu, o godz. 10 poszliśmy na Wielką Krokiew idąc przez Gubałówkę i Krupówki. Po tak długiej wędrówce  wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Małgorzata Mroczek

Zobacz galerię zdjęć (10)